4 Oca 2016

KARLAR KRALİÇESİNİN HOŞUNA GİTMEZ AMA BİZİM EVDE KAR VAR

Karlar kraliçesinin çarşaflarını silkelediği ve her yerin bembeyaz olduğu bu günlerin kıymetini bilmek gerek,, 
Evde olup sarıp sarmalandığımız tatlı günler.. Kedigiller gibi pek sırnaşığız oğlumla, dışarı çıkmadan bölünmeden ne zamandır yapmak istediğimiz oyunlara bol vakit getirdi yoğun kar yağışı..

Kar yağışını seyretmeyi çok sevdiğim halde, kar topu oynamak veya karda yürümek gibi aktiviteleri oldum olası sevemedim.
O uçan topların kulağıma gelmesinden hep endişeliydim yada karda kayıp bileklerimi kırmaktan.
Oğluma karı tanıştırma çabam da olumlu sonuç vermedi. soğuk mu geldi serin mi bilinmez ama dokunmak istemedi..  Tabi ki  hiç ısrar etmeden kaldırdım balkondan topladığım kar yumağını.
Zamanla kendini hazır hissettiğinde elbet çıkarız büyülü kar maçına.

Şimdi yaptığımızı paylaşmak istedim,
kocaman bir kartona 50*70 cm. büyük iki daire çizdim ve bolca prit sürdüm gerisi  oğlumda.
bol bol pamuk yapıştırarak güzel bir kardam adam yaptı-yaptık sonra onu renklendirdik hayal ettiğimiz gibi sulu boya ile boyadık.
bizim dev kardan adamımız hazır.. hemde erimeyecek bir güne.

Sonrasında bir leğenimiz var aktive leğeni diyoruz kendi aramızda, şeffaf plastik bir leğen.
içine bolca pamuk doldurduk yağan karlarımız oldu, ve içine ahşap hayvanlarımız koyduk, oyun hamurundan leblebi büyüklüğünde karın arasına sakladığımız yemekleri bulup yedirdik hayvanlarımıza.. iyice karınlarını doyurup evlerine götürdük uyuyacaklarmış orda...

Karlar kraliçesinin pek hoşuna gitmez ama güzel eğlendik.

yarın içinde güzel ve kolay bir tarif bulup kar kurabiyesi yapacağız minik ahçımla. 




www.piramigo.com



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder